NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Wat moet ik doen als het apparaat niet meer werkt?

    Gepubliceerd op 2020-06-24

    Als het apparaat niet meer werkt, controleer dan het volgende:

    1) Onthoud dat het apparaat na elk sterilisatieproces automatisch wordt uitgeschakeld.

    • Het apparaat moet ongeveer 10 minuten afkoelen na een sterilisatieproces voordat je het weer kunt inschakelen voor een nieuw sterilisatieproces.

    2) Controleer of het apparaat beschadigd is.
    3) Controleer of het stopcontact waarop het apparaat is aangesloten, werkt.

    Als het apparaat nog niet steeds werkt of als het beschadigd is, breng het dan naar je plaatselijke Philips-dealer of bel het Customer Care Center.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.