NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Er komt geen water uit mijn Philips AquaTrio-stofzuiger

    Gepubliceerd op 11 mei 2023
    Als er geen water uit uw Philips AquaTrio-stofzuiger komt, kan dit verschillende oorzaken hebben. De informatie in dit artikel is van toepassing op AquaTrio-modellen (zie onderstaande afbeelding):
    1. AquaTrio 7000-serie
    2. AquaTrio 9000 Serie
    3. AquaTrio
    AquaTrio-modellen
    Als er geen water uit uw Philips AquaTrio 7000-serie stofzuiger komt, kan dit verschillende oorzaken hebben:

    Het schoonwaterreservoir is leeg
    Vul het schoonwaterreservoir opnieuw

    De bevochtigingsstrips zijn geblokkeerd
    Verwijder de twee borstels, doe een beetje water in het schoonwaterreservoir en schakel het apparaat in. Maak kleine voorwaartse en achterwaartse bewegingen in dezelfde positie gedurende ongeveer 15 seconden. U zou nu vier waterstrepen op de vloer moeten zien. Als dit niet het geval is of als er een of meer waterstrepen slechts uit een paar druppels bestaan, zijn de bevochtigingsstrips gedeeltelijk of volledig geblokkeerd. Spoel ze af met water. Als dat niet helpt, kunt u proberen de gaten voorzichtig te openen met een naald. 

    Neem contact met ons op als de bovenstaande suggestie het probleem niet verhelpt.  
    bevochtigingsstrips
    Als er geen water uit uw Philips AquaTrio 9000-serie stofzuiger komt, kan dit verschillende oorzaken hebben:

    Het schoonwaterreservoir is leeg
    Vul het schoonwaterreservoir opnieuw

    De bevochtigingsstrips zijn geblokkeerd
    Verwijder de twee borstels, doe een beetje water in het schoonwaterreservoir en schakel het apparaat in. Maak kleine voorwaartse en achterwaartse bewegingen in dezelfde positie gedurende ongeveer 15 seconden. U zou nu vier waterstrepen op de vloer moeten zien. Als dit niet het geval is of als er een of meer waterstrepen slechts uit een paar druppels bestaan, zijn de bevochtigingsstrips gedeeltelijk of volledig geblokkeerd. Spoel ze af met water. Als dat niet helpt, kunt u proberen de gaten voorzichtig te openen met een naald.

    Neem contact met ons op als de bovenstaande oplossingen het probleem niet verhelpen.
    Als er geen water uit uw Philips AquaTrio-stofzuiger komt, kan dit verschillende oorzaken hebben:

    Het schoonwaterreservoir is leeg of het vuilwaterreservoir is vol
    Als het schoonwaterreservoir van uw Philips AquaTrio-stofzuiger leeg is of het vuilwaterreservoir vol is, komt er mogelijk geen water uit het apparaat. Vul in dat geval het schoonwaterreservoir en zorg ervoor dat het vuilwaterreservoir leeg is.

    De klep van de dweilmond is niet goed gesloten
    Als de klep open is, kan er geen water uit het apparaat komen. Zorg ervoor dat de klep van de dweilmond goed is gesloten (zie afbeelding).

    Het actieve beschermingssysteem is ingeschakeld
    Het actieve beschermingssysteem van uw Philips AquaTrio-stofzuiger herkent wanneer een vreemd voorwerp anders dan vuil of vloeistof van de vloer wordt opgenomen. Wanneer het actieve beschermingssysteem is ingeschakeld, draaien de borstels niet en wordt er geen water op de vloer aangebracht.

    Ga als volgt te werk om het actieve beschermingssysteem te resetten (zie video):
    1. Schakel uw Philips AquaTrio-stofzuiger uit en trek de stekker uit het stopcontact.
    2. Open de klep van de dweilmond, verwijder de dweilborstelkap en haal het voorwerp uit het apparaat.
    3. Als het actieve beschermingssysteem is ingeschakeld omdat de dweilborstels te nat zijn, verwijdert u de dweilborstels en wringt u deze uit boven de gootsteen.
    4. Plaats de droge dweilborstels terug in uw Philips AquaTrio-stofzuiger
    5. Plaats de dweilborstelkap terug en sluit de klep van de dweilmond. Druk op de klep van de dweilmond om deze te vergrendelen ('klik')

    De slang in uw Philips AquaTrio-stofzuiger is nog niet gevuld met water
    Dit kan gebeuren wanneer u uw Philips AquaTrio-stofzuiger voor de eerste keer gebruikt. Wanneer u het apparaat inschakelt, knippert het indicatielampje 'reservoir vol/reservoir leeg' en wordt het apparaat weer uitgeschakeld. Als dit gebeurt, probeer dan uw Philips AquaTrio-stofzuiger opnieuw in te schakelen totdat het indicatielampje 'reservoir vol/reservoir leeg' uitgaat en het apparaat ingeschakeld blijft. Wanneer het indicatielampje uit blijft en het apparaat ongeveer 30 seconden heeft gedraaid, wordt er water op de vloer aangebracht.

    Neem contact met ons op als de bovenstaande oplossingen het probleem niet verhelpen.
     
    Play Pause
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.