NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips AquaTrio-stofzuiger stopt na tien seconden

    Gepubliceerd op 2022-06-08

    Als uw Philips AquaTrio na tien seconden stopt met werken, kan dit verschillende oorzaken hebben. Bekijk alle mogelijke oorzaken en oplossingen in dit artikel.

    De informatie in dit artikel is alleen van toepassing op AquaTrio-modellen (niet op modellen uit de AquaTrio Pro Serie en AquaTrio 9000 Serie)

    Vul het schoonwaterreservoir met water en zorg ervoor dat het vuilwaterreservoir leeg is.

    Soms lijkt het alsof de klep is gesloten, maar staat de klep in werkelijkheid nog open. Zorg ervoor dat de klep goed is gesloten.

    De klep van de dweilmond sluiten
    Dit systeem herkent wanneer het apparaat een vreemd voorwerp opneemt van de vloer dat geen vuil of vloeistof is. Wanneer het systeem wordt geactiveerd, stoppen de dweilborstels onmiddellijk om schade aan het voorwerp en het apparaat te voorkomen. De AquaTrio brengt dan ook geen water meer aan op de vloer. 

    Wanneer het actieve beschermingssysteem van uw Philips AquaTrio is ingeschakeld, draaien de borstels niet en wordt er geen water op de vloer aangebracht.

    Ga als volgt te werk om het actieve beschermingssysteem te resetten:
    1. Schakel het apparaat uit en trek de stekker uit het stopcontact. 
    2. Open de klep van de dweilmond, verwijder de dweilborstelkap en haal het voorwerp uit het apparaat. 
    3. Als het actieve beschermingssysteem is ingeschakeld omdat de dweilborstels te nat zijn, verwijdert u de dweilborstels en wringt u deze uit boven de gootsteen. 
    4. Plaats de droge dweilborstels weer terug in het apparaat. 
    5. Plaats de dweilborstelkap terug en sluit de klep van de dweilmond. Druk op de klep van de dweilmond om deze te vergrendelen ('klik').
    Play Pause

    Wanneer u uw Philips AquaTrio voor de eerste keer gebruikt, is het mogelijk dat de slang in het apparaat nog niet met water is gevuld. In dit geval knippert het 'reservoir vol/reservoir leeg'-lampje wanneer u uw apparaat inschakelt en wordt het apparaat weer uitgeschakeld.

    Als dit gebeurt, probeer uw apparaat dan opnieuw in te schakelen tot het 'reservoir vol/reservoir leeg'-lampje uit blijft en uw apparaat ingeschakeld blijft. Wanneer het lampje uit blijft en de motor van uw Philips AquaTrio ongeveer 30 seconden draait, wordt er water op de vloer aangebracht.

    Neem contact met ons op als de bovenstaande suggestie het probleem niet verhelpt.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.