Als uw Philips DailyDuo-stofzuiger niet inschakelt, controleer dan altijd eerst of het apparaat op de juiste wijze is opgeladen. Ontdek hieronder hoe u dit kunt oplossen.
De Philips DailyDuo-stofzuiger start niet
De adapter is niet goed aangesloten
Controleer of u de adapter van uw Philips DailyDuo-stofzuiger goed in het stopcontact hebt gestoken. Als dit niet het geval is, wordt het apparaat niet opgeladen.
Het apparaat is niet goed op de oplader geplaatst
Zorg er altijd voor dat u het apparaat goed op het oplaadstation plaatst. Als de Philips DailyDuo-stofzuiger goed is geplaatst, gaat het oplaadlampje branden om aan te geven dat het apparaat wordt opgeladen. Wanneer het apparaat volledig is opgeladen, gaat het oplaadlampje uit.
Opmerking: U kunt het apparaat op het oplaadstation laten staan, zelfs wanneer het helemaal is opgeladen. Iedere 5 minuten gaat het oplaadlampje 3 seconden branden. Dit duidt aan dat het apparaat controleert of de batterijen nog steeds volledig zijn opgeladen.
Opmerking: Als u het apparaat op het oplaadstation zet terwijl het is ingeschakeld, schakelt het apparaat na 2 seconden automatisch uit.
De contactpunten zijn vuil
De contactpunten op de steelunit en/of de kruimelzuiger kunnen vuil zijn of niet goed contact maken. Maak ze schoon met een droge doek en plaats de kruimelzuiger vervolgens in de steelunit van uw Philips DailyDuo-stofzuiger.
Opmerking: Beweeg de kruimelzuiger een paar keer een stukje naar links en rechts tot u een klik hoort wanneer u de kruimelzuiger in de steelunit plaatst.
Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.