NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn goLITE BLU wordt automatisch gereset naar verschillende instellingen

    Gepubliceerd op 2017-11-06

    Het moet altijd mogelijk zijn de gewenste instellingen op te geven op de Philips goLITE BLU. Als het apparaat zichzelf automatisch reset, controleer dan het volgende:

    Mogelijk staat de goLITE BLU in de demomodus. Controleer het LCD-scherm: als 'DEMO' boven het batterijsymbool wordt weergegeven, staat het apparaat in de demomodus. Deze modus wordt gebruikt om de goLITE BLU energy light in winkels te demonstreren. In deze modus kunt u:

    • De lichtintensiteit aanpassen

    • Het apparaat in- en uitschakelen

    • De wekker instellen

    • De behandelingsduur instellen

    Als de goLITE BLU 3 minuten niet wordt gebruikt, worden de standaardinstellingen van de demomodus hersteld.

    1. Houd de aan/uit-knop 10 seconden ingedrukt. De goLITE BLU wordt dan uitgeschakeld.

    2. Blijf drukken tot het apparaat weer wordt ingeschakeld en het woord 'DEMO' van het display verdwijnt.

    1. Zorg ervoor dat de goLITE BLU is uitgeschakeld.

    2. Steek de adapter in het stopcontact en steek de stekker in de aansluiting op de goLITE BLU.

    3. Houd de aan/uitknop gedurende 10 seconden ingedrukt tot het apparaat weer inschakelt. Het woord 'DEMO' zou nu weer op het display moeten verschijnen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.