0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Wat moet ik doen als ik mijn aangesloten Sonicare For Kids niet kan gebruiken?

    Gepubliceerd op 2017-04-13

    Het kan gebeuren dat u uw aangesloten Philips Sonicare For Kids-tandenborstel niet kunt gebruiken en moet teruggaan naar een nieuwe of gewone tandenborstel.

    Laat het de app weten

    Als u een nieuwe Sonicare For Kids-tandenborstel gebruikt, vraagt de app of u de nieuwe tandenborstel wilt gebruiken. Als u hiervoor kiest, synchroniseert u de app met de tandenborstel. Vergeet niet dat als u een gewone tandenborstel gebruikt, u om poetskrediet dient te vragen.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: HX6392/02 .

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.