Consumenten
Producten
Sonicare FlexCare Platinum Sonische, elektrische tandenborstel

Sonicare FlexCare Platinum Sonische, elektrische tandenborstel

3 poetsstanden, 3 sterktes, 2 opzetborstels, Met druksensor HX9112/02

Problemen oplossen

De druksensor van mijn Sonicare FlexCare wordt nooit geactiveerd.

Als u het idee hebt dat de druksensor van de Philips Sonicare FlexCare-tandenborstel nooit wordt ingeschakeld, zijn er een paar dingen die u kunt doen om dit zelf op te lossen.

Mogelijk drukt u niet hard genoeg om de druksensor in te schakelen

Hier volgen enkele stappen om te controleren of de druksensor werkt:

  1. Zorg ervoor dat de druksensor is geactiveerd (zie de onderstaande procedure)
  2. Controleer of de druksensor werkt door de tandenborstel in te schakelen en rechtstreeks op de borstelharen te drukken, alsof u ze dieper in de opzetborstel zou willen duwen. Op een bepaald moment zou de druksensor van de tandenborstel ingeschakeld moeten worden, waardoor de tandenborstel gaat trillen en geluid produceert.
  3. Mogelijk moet u de druksensor opnieuw instellen

Stel de druksensor opnieuw in:

Bij normaal gebruik moet u na verloop van tijd, of als u het apparaat hebt laten vallen, mogelijk de sensor opnieuw instellen. Gebruik de volgende procedure om de druksensor opnieuw in te stellen:

  1. Plaats het handvat op een oplader die is aangesloten op een stopcontact
  2. Houd de aan/uit-knop, de knop voor een hogere gevoeligheid (+) en de modusknop 2 seconden ingedrukt
  3. U hoort 3 pieptonen en het groene batterijlampje knippert

Als deze procedure niet het gewenste resultaat heeft, moet u het handvat vervangen. Neem contact op met Philips voor een vervangend handvat.

De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: HX9112/02 , HX9142/10 , HX9172/10 , HX9182/10 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.