Consumenten
Producten
Sonicare FlexCare Platinum Sonische, elektrische tandenborstel

Sonicare FlexCare Platinum Sonische, elektrische tandenborstel

3 poetsstanden, 3 sterktes, 2 opzetborstels, Met druksensor HX9112/02

Problemen oplossen

De druksensor van mijn FlexCare Platinum is veranderd

Na verloop van tijd merkt u mogelijk een verandering in de druksensor van uw Philips Sonicare FlexCare. Dit betekent niet dat de druksensor kapot is.

Controleer de druksensor van uw Philips Sonicare FlexCare

Na verloop van tijd kan de gevoeligheid van de druksensor om eenvoudige redenen veranderen, zoals:

  • De druksensortechnologie van het handvat past zich automatisch aan uw poetsstijl aan.
  • Blootstelling aan hoge temperaturen kan ook een verandering in de gevoeligheid van de druksensor veroorzaken.
  • Als u het handvat van de tandenborstel hebt laten vallen, kan de gevoeligheid van de sensor veranderen.

In al deze gevallen moet u eerst proberen de druksensor opnieuw in te stellen.

Stel de druksensor opnieuw in:

Plaats het handvat op een oplader die is aangesloten op een stopcontact

  • Houd de aan/uit-knop, de knop voor een hogere gevoeligheid (+) en de modusknop 2 seconden ingedrukt
  • U hoort 3 pieptonen en het groene batterijlampje knippert

Als deze procedure niet het gewenste resultaat heeft, moet u het handvat vervangen. Neem contact op met Philips voor een vervangend handvat.

De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: HX9112/02 , HX9142/10 , HX9172/10 , HX9182/10 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.