NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Sonicare AirFloss-reservoirklepje is losgekomen

    Gepubliceerd op 04 augustus 2023
    Als het reservoirklepje van uw AirFloss is losgekomen, kunnen de onderstaande tips voor het oplossen van problemen u helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in de onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende. 
    Als het reservoirklepje van het handvat is losgeraakt, kan dit komen doordat de scharnieren van het klepje uit de sleuven aan de onderkant van de opening in het reservoir zijn gekomen. Probeer het reservoirklepje terug te zetten door de scharnieren in de openingen te plaatsen.
    Het haakje van het reservoirklepje van de Philips Sonicare AirFloss
    Als de scharnieren van het reservoirklepje stuk zijn of het klepje niet blijft zitten, hebt u mogelijk een nieuw klepje nodig. U kunt een nieuw klepje bestellen door te zoeken naar productnummer CRP122/01 op Philips.com of een andere leverancier van reserveonderdelen. 
    Als geen van deze tips helpt, is de AirFloss mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan uw AirFloss te laten vervangen als deze binnen de garantie valt. 
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.