NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Sonicare AirFloss maakt een fluitend geluid

    Gepubliceerd op 11 september 2023
    Als uw Sonicare AirFloss een fluitend geluid maakt, kunnen de onderstaande tips voor het oplossen van problemen u helpen een oplossing te vinden. 

    Wij raden u aan de stappen in onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende. 
    Aan de achterkant van uw AirFloss bevindt zich een kleine ventilatieopening in het reservoirklepje. Als de luchtopening verstopt is, wordt de waterstroom verminderd. Een verstopte ventilatieopening veroorzaakt een fluitend geluid. 

    Volg onderstaande stappen om de opening schoon te maken:
    1. Gebruik een vochtig stuk keukenpapier of een wattenstaafje.
    2. Veeg langs de binnenrand van het reservoirklepje en focus daarbij vooral op de bovenkant.
    3. Spoel alles goed na met koud kraanwater en controleer of er geen vuil/stof is achtergebleven.
    Reservoirklepje voor de Philips Sonicare AirFloss
    Dit kan ook aangeven dat het mondstuk versleten is. We adviseren om het mondstuk om de drie maanden te vervangen. U kunt een nieuw mondstuk kopen in onze onlinewinkel.
    Als geen van deze tips helpt, is de AirFloss mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie of vervanging voor uw AirFloss aan te vragen.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.