0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Waar kan ik een nieuwe kan kopen voor mijn Philips-koffiezetapparaat?

    Gepubliceerd op 25 January 2024
    Om een nieuwe koffiekan voor uw Philips-koffiezetapparaat te kopen, kunt u kiezen uit de volgende opties: Opmerking: Als u bestelt via de Philips-onlineshop, zorg dan dat u het modelnummer bij de hand hebt. Dit vindt u aan de onderzijde van uw koffiezetapparaat. 


     

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: HD7430/90 , HD7542/20R1 , HD5416/60 , HD5416/00 , HD5120/00 , HD7549/20 , HD5408/20R1 , HD7768/70 , HD7548/20 , HD7769/00 , HD7768/90 , HD7767/00 , HD7544/20 , HD7547/80 , HD7432/20 , HD7461/00 , HD7461/20 , HD7462/20 , HD7459/20 , HD8010/10 , HD7546/00 , HD8030/60 , HD7546/20 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.