NL
FR
1
Producten

SENSEO® Latte Select Koffiezetapparaat

Verse cappuccino en latte-varianten, Deep Black, Geïntegreerde melkopschuimer, Easy-Clean-functie HD7850/60

Problemen oplossen

De kwaliteit van het SENSEO-melkschuim neemt af

Verminderde kwaliteit van het melkschuim kan verschillende oorzaken hebben. Controleer of een van de vier volgende oorzaken van toepassing is op uw Philips SENSEO.

De melkreservoirunit is niet schoon en dient te worden gereinigd.

Omdat u verse melk gebruikt voor de koffievarianten met melk is het belangrijk om de melkreservoirunit schoon te houden. Voor een goede opschuiming en hygiëne is het van groot belang dat de melkreservoirunit schoon is.

De stoominlaat en de melkbuis zijn niet goed aangesloten.

Controleer het melkreservoirdeksel en zorg ervoor dat alle delen goed zijn bevestigd.

De gebruikte melk was niet koud genoeg.

Uw koffiezetapparaat produceert alleen goed opgeschuimde melk als u koude melk gebruikt. Wij adviseren u om halfvolle koemelk te gebruiken op koelkasttemperatuur (5-8 graden Celsius).

Tip: Zet de melk na gebruik direct terug in de koelkast om deze koud genoeg te houden voor de volgende koffievariant met melk.

U hebt mogelijk geen koemelk gebruikt.

Gebruik geen andere melk dan koemelk. Met andere melksoorten (bijv. rijstmelk of sojamelk) kan er geen hoogwaardig opgeschuimde melk worden geproduceerd. Voor de beste opgeschuimde melk kunt u het beste halfvolle koemelk gebruiken.

Als de bovenstaande oplossingen het probleem niet verhelpen, neem dan contact op met het Philips Consumer Care Center in uw land.

De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: HD7850/60 , HD7850/80 , HD7852/50 , HD7853/60 , HD7853/70 , HD7854/60 , HD7854/80 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.