NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Er valt geen gemalen koffie in het filter van mijn Grind & Brew-koffiezetapparaat

    Gepubliceerd op 15 September 2022
    Als de versgemalen koffie niet in de filtermand valt, is de koffiebonentrechter mogelijk verstopt met resten gemalen koffie. Hieronder vindt u daar een oplossing voor.
    Het is belangrijk om de koffiebonentrechter elke 1 tot 2 weken schoon te maken om verstoppingen te voorkomen. Gebruik de bijgeleverde borstel. 

    Raadpleeg de gebruikershandleiding voor gedetailleerde instructies over het schoonmaken van de koffiebonentrechter.
    De Philips Grind & Brew-koffiebonentrechter schoonmaken
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.