nov 25, 2020

Philips introduceert op RSNA 2020 geautomatiseerde Radiology Workflow Suite met AI

Philips neemt deel aan de virtuele RSNA 2020 en presenteert de Philips Radiology Workflow Suite om operationele efficiëntie van de radiologie te vergroten door middel van integratie, digitalisering en virtualisatie. Op RSNA 2020 laat Philips zien hoe haar oplossingen samen de hele radiologie workflow kunnen verbeteren en zo de meest urgente operationele uitdagingen in de diagnose- en interventieradiologie aanpakken.

Lees meer over de Philips Radiology Workflow Suite op het global newscenter.

Geïntegreerde workflowoplossingen voor patiënten, technici en radiologen

Philips wil de workflows binnen beeldvormingsafdelingen met elkaar verbinden voor betere resultaten voor patiënten, meer efficiëntie en een betere werkervaring voor radiologen, technici en laboranten. Met de Radiology Workflow Suite versterkt Philips zijn oplossingen voor beeldvorming, behandeling en klinische ondersteuning. De suite is leverancier-neutraal en kan worden geïmplementeerd in elke radiologieafdeling waar ook ter wereld. De portfolio van geïntegreerde oplossingen die deel uitmaakt van de Philips Radiology Workflow Suite omvat beeldvormingstechnologieën, IT-oplossingen en gerelateerde oplossingen voor ziektemanagement, patiëntbetrokkenheid en meer.

Philips Radiology Workflow Suite helpt om klinische en operationele efficiency in de radiologie te verbeteren bij:

• Planning en voorbereiding
  • Beeldverwerving
  • Beeld- en gegevensinterpretatie
  • Rapportage en communicatie over uitslagen
  • Gedeelde besluitvorming en selectie van zorgpaden en behandeling
  • Resultaten en nazorg

Philips-oplossingen in de spotlights op RSNA 2020: de weg naar precisiediagnose

Vanaf het moment dat een patiënt wordt verwezen naar radiologie tot de tijd dat zijn/haar klinische status bekend is, hangt de juiste zorg af van verschillende complexe workflows waarin precisie essentieel is. Van gegevensgestuurd praktijkmanagement en verbetering van de ervaringen van radiologiemedewerkers en patiënten tot het vergroten van het diagnostisch vertrouwen tot het verbeteren van de patiëntenzorg: Philips verbindt de juiste gegevens, technologie en klinische inzichten om de weg van de patiënt naar precisiediagnose en -behandeling te openen.

Het virtuele Philips Live!-platform op RSNA 2020

RSNA vindt plaats van 29 november tot en met 5 december, via een virtueel platform kunnen geïnteresseerden live en on-demand sessies en rondleidingen door de Philips-stand krijgen. Deelnemers kunnen de 3D-omgeving verkennen en gedetailleerde demo's van de nieuwste baanbrekende innovaties van Philips bekijken.  Ga naar Philips Live op RSNA 2020 voor meer informatie over de geïntegreerde workflowoplossingen van Philips die gegevens, technologie en mensen in de diagnostiek verbinden.

Lees meer over de Philips Radiology Workflow Suite op het global newscenter.

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHIA) is een toonaangevende aanbieder van gezondheidstechnologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gehele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruik van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT-toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en gezondheidstoepassingen voor consumenten. Met wereldwijd circa 81.000 medewerkers en verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen genereerden de activiteiten op het gebied van gezondheidstechnologie in 2019 een omzet van 19,5 miljard euro. Voor nieuws over Philips kunt u terecht op www.philips.nl/nieuwscentrum