NL
FR

apr 24, 2019

Philips viert historische mijlpaal en blijft mannen inspireren om 'te doen wat goed voelt'

80 jaar Male Grooming innovaties

Amsterdam, Nederland – Philips is al 80 jaar wereldleider op het gebied van mannenverzorging en maakt zo het leven van miljoenen mannen wereldwijd gemakkelijker, ongeacht hun stijl.

De Philishave, s’ werelds allereerste elektrische scheerapparaat, werd in 1939 gelanceerd en veranderde voor altijd de manier waarop mannen zich scheren. Sindsdien innoveert en luistert Philips voortdurend naar de evoluerende behoeften van mannen om zo met de nieuwste technologie, baanbrekende en geavanceerde oplossingen te bieden voor een superieure scheer- en verzorgingservaring.

Ook bij de allernieuwste en toonaangevende scheer- en verzorgingstools stelt Philips de consument steeds centraal. Zo is de Philips Shaver serie 9000 Prestige het perfecte apparaat voor een gladde en comfortabele scheerbeurt, tekent de Philips Shaver serie 7000 met Artificial Intelligence voor een persoonlijke scheerbegeleiding en is de Philips OneBlade, het revolutionaire apparaat bij uitstek voor het trimmen, scheren en stijlen van elke haarlengte. Als bewijs van zijn knowhow bereikte Philips onlangs de mijlpaal van 1 miljard verkochte scheerapparaten.

Om 80 jaar 'male grooming' innovaties te vieren, lanceert Philips een gloednieuw scheerapparaat, met een beperkte oplage, geïnspireerd op de allereerste Philishave. Dezelfde klassieke look met baanbrekende technologie. De nieuwe Philishave Heritage Edition belichaamt de geschiedenis van het merk en combineert historische kleuren met het iconische driekoppige ontwerp en acht decennia voortdurende innovatie en expertise.

Bart Baggen

Marketing Lead Personal Care Benelux

“Bij Philips vinden we dat mannen de vrijheid moeten hebben om zich te uiten en 'te doen wat goed voelt'. Al 80 jaar luisteren we naar wat mannen willen en nodig hebben en, aangezien de definitie van mannelijkheid zelf verandert, veranderen wij ook. Onze voortdurende drang naar innovatie betekent dat we niet alleen superieure technologie en prestaties op haar en huid bieden, maar ook zeer persoonlijke oplossingen, zodat elke man zich op zijn best kan voelen.” vertelt  Bart Baggen, Marketing Lead Personal Care Benelux.

Philips is voorloper op vlak van personalisatie, met smart technologieën die een gepersonaliseerde begeleiding bieden. Ook met een nieuw businessmodel zoals 'Try before you Buy' zet het merk zoals altijd de consument op de eerste plaats. Philips blijft zich inzetten voor ambitieuze innovatieplannen in de categorie scheren en verzorgen van mannen, zodat steeds meer mannen hun individualiteit kunnen omarmen, kunnen genieten van superieure prestaties en kunnen doen wat nu en in de toekomst goed voelt.

Over Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een toonaangevend bedrijf op het gebied van gezondheidstechnologie dat zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het mogelijk maken van betere resultaten in het hele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnose, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruik van geavanceerde technologie en diepgaande klinische en consumenteninzichten om geïntegreerde oplossingen te bieden. Met het hoofdkantoor in Nederland is het bedrijf toonaangevend op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgeleide therapie, patiëntmonitoring en gezondheidsinformatica, maar ook op het gebied van consumentengezondheid en thuiszorg. Philips realiseerde in 2018 een omzet van EUR 18,1 miljard en heeft ongeveer 77.000 medewerkers in dienst met verkoop en service in meer dan 100 landen. Nieuws over Philips is te vinden op www.philips.com/newscenter.

Meer informatieMinder informatie

Onderwerpen