mrt 29, 2019

Philips verovert het mannenlichaam met de nieuwe OneBlade Face + Body

Brussel, België – Philips kondigt de nieuwste revolutie in mannenverzorging aan: Philips OneBlade Face + Body. Deze nieuwe elektrische scheertechnologie voor het gezicht en lichaam is ontworpen om te scheren, stylen en trimmen, ongeacht de haarlengte. Het dubbele beschermingssysteem maakt het scheren gemakkelijker en comfortabeler. De unieke scheertechnologie met een snel bewegende mesje zorgt voor een effectieve scheerbeurt, zelfs bij langere haren.

“Wij hebben de Philips OneBlade Face+Body ontwikkeld op basis van wat onze mannelijke consumenten ons vertelden” zegt Joost Oosterveld, Marketing Manager Philips OneBlade. “70% van de millennials scheren hun lichaam en doen dit in verschillende stappen en met verschillende hulpmiddelen. Uit eigen onderzoek bleek dat een op twee mannen die momenteel al een OneBlade hebben, hun OneBlade ook op hun lichaam gebruiken. Daarom hebben we een all-in-one tool ontworpen waarmee je ook veilig lichaamshaar kan trimmen en scheren.”

Philips OneBlade Face+Body is speciaal ontworpen voor de mannenhuid. Het dubbele beschermingssysteem (de SkinGuard), een glijcoating in combinatie met afgeronde uiteinden, maakt het scheren op de huid gemakkelijker. Bovendien is de Philips OneBlade Face+Body uitgerust met een snel bewegend mesje (200 maal per seconde). Deze unieke combinatie geeft een efficiënt scheerresultaat en een comfortabel gevoel, zelfs bij het scheren van langere haren.

Voor mannen die al een Philips OneBlade hebben maar die ook graag hun lichaam willen scheren, is er nu een OneBlade lichaamsset. Dit vervangingsset bevat een mesje voor het lichaam met een opklikbaar huidbeschermingssysteem en een kammetje van 3mm voor lichaamshaar.

Over Philips

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHIA) is toonaangevend in de ontwikkeling van technologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere resultaten binnen het hele gezondheidscontinuüm: van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruikt van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten en patiënten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT‑toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en consumentenproducten die de persoonlijke gezondheid verbeteren. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland. Met wereldwijd circa 77.000 medewerkers en verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen brachten de activiteiten op het gebied van gezondheidstechnologie in 2018 een omzet van 18,1 miljard euro voort. Voor nieuws over Philips kan u terecht op www.philips.be.