mrt 27, 2019

Philips viert 80 jaar innovatie in Male Grooming met de nieuwe Philishave Heritage Edition

• Comfortabele scheerbeurt door het driekoppige ontwerp dat elk gezichtscontour volgt
  • Retro design in twee kleuren en sterke Li-ion batterij voor constante prestatie

Brussel – Philips verpakt 80 jaar innovatie in mannenverzorging in de nieuwe Philishave Heritage Edition. De speciale editie van de Philishave is een eerbetoon aan de indrukwekkende scheergeschiedenis van Philips; het combineert de laatste technologische snufjes op scheergebied, met een duurzaam ontwerp en een knipoog naar 1939.

Scheren anno 2019, met een vleugje nostalgie

Elk gezicht is anders. Het iconische driekoppige ontwerp van de Philishave Heritage Edition, ooit gebaseerd op een fietsdynamo, is dan ook volledig geoptimaliseerd aan de hand van constante verbeteringen in de afgelopen 80 jaar:

• De flexibele scheerhoofden passen zich met vier onafhankelijke bewegingen volledig aan de contouren van het gezicht aan, waardoor het scheren eenvoudig wordt. Zelfs in de nek en op de kaaklijn.
  • Het afgeronde profiel van het ComfortCut Blade Systeem glijdt soepel over de huid voor een gladde en comfortabele scheerbeurt. Het beschermt tegelijkertijd tegen eventuele huidirritaties en wondjes.
  • De uitklapbare trimmer is perfect voor het onderhoud van snor en bakkebaarden.

De Philishave Heritage Edition biedt hierdoor optimaal comfort en scheergemak, terwijl het ontwerp en de kleuren, glanzend wit of ochtendmist, je terug doen denken aan het scheerapparaat van je vader of grootvader vroeger.

Gemak dient de man

De Philips Philishave Heritage-edition is voorzien van een krachtige en efficiënte Li-ion-batterij waarmee het apparaat jarenlang dezelfde goede prestaties blijft leveren. Het scheerapparaat kan gebruikt worden met en zonder snoer. Na ongeveer 20 minuten draadloos scheren moet de Philishave weer worden opgeladen.

De Philips Philishave Heritage Edition is beschikbaar vanaf maart en heeft een adviesprijs van €79,99.

Voor meer informatie: www.philips.be

Over Philips

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHIA) is toonaangevend in de ontwikkeling van technologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere resultaten binnen het hele gezondheidscontinuüm: van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruikt van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten en patiënten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT‑toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en consumentenproducten die de persoonlijke gezondheid verbeteren. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland. Met wereldwijd circa 77.000 medewerkers en verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen brachten de activiteiten op het gebied van gezondheidstechnologie in 2018 een omzet van 18,1 miljard euro voort. Voor nieuws kan u terecht op het Philips Nieuwscentrum.