12 maart 2018

Bescherm je huid tegen luchtvervuiling met Philips VisaPure Advanced 3-in-1 Anti-pollution

Brussel – Philips lanceert VisaPure Advanced 3-in-1 Anti pollution, een drie-in-één huidverzorgingsapparaat die de negatieve effecten van het leven in de stad vermindert. Dit innovatieve product is speciaal ontworpen om de vermoeide en door luchtvervuiling beschadigde gezichtshuid te reinigen, masseren en verkwikken.

ViaPure Advanced Anti-pollution

Heel wat vrouwen hebben een bruisende levensstijl waarin ze hard werken, maar ook een druk sociaal leven hebben. De stress en vervuiling die samenhangen met het leven in de stad laten echter steeds vaker duidelijke sporen op het gelaat na. Met name vervuiling is een steeds groter wordend probleem, niet alleen voor de atmosfeer, maar ook voor de huid. Vuildeeltjes zijn in feite overal, waar je ook bent en wat je ook doet, en elke dag zetten deze deeltjes zich vast op de huid. Ze zijn extreem klein en kunnen eenvoudig in de huid doordringen, waar ze schadelijke reacties kunnen veroorzaken met de natuurlijke stoffen in de huid. Dat kan een verwoestend effect hebben op de huidteint. Vervuiling leidt niet alleen tot een doffe, vermoeide en uitgezakte huid, maar wanneer vuildeeltjes niet worden verwijderd, kunnen ze ook leiden tot ernstigere problemen zoals de achteruitgang van collageen, vroegtijdige veroudering en pigment- en rimpelvorming. Vrouwen zijn dan ook op zoek naar oplossingen die de effecten van hun drukke stadsleven kunnen tegengaan en hen helpen zich te beschermen tegen de schadelijke gevolgen van stress en vervuiling, en tegen de veroudering die daaruit voortkomt.

Natallia Uzunbajakava

Wetenschapper en projectleider bij Philips

“Vuildeeltjes zijn extreem klein, waardoor ze lang in de lucht kunnen blijven hangen”, legt Natallia Uzunbajakava, wetenschapper en projectleider bij Philips, uit. “Vuildeeltjes kunnen tot wel 50 keer kleiner zijn dan een huidporie, en dat betekent dat het geen zin heeft om de huid handmatig te reinigen. Doordat je vingertoppen plat zijn, kan je onmogelijk in de poriën goed reinigen. Daarvoor zijn er speciale reinigingsapparaten nodig om de schadelijke vervuiling te verwijderen en de negatieve reacties zoals vroegtijdige veroudering te voorkomen.”

Op basis van deze inzichten werd de Philips VisaPure Advanced 3-in-1 Anti-pollution ontwikkeld, een drie-in-één huidverzorgingsapparaat dat speciaal ontworpen is om de schadelijke effecten van het leven in de stad te helpen voorkomen en de gevolgen ervan tegen te gaan. Het apparaat beschikt over drie innovatieve opzetstukken om vermoeide door vervuiling beschadigde huid effectief te reinigen, te masseren en te verkwikken. Het geeft de gezichtshuid een gezonde, stralende glans en helpt vrouwen om elke dag weer opnieuw hun eigen schoonheid te ontdekken.

1. Verwijdering van vuildeeltjes

Het is klinisch bewezen dat de gezichtshuid reinigen met een elektrische borstel net zo zacht is als een handmatige behandeling, maar krachtig genoeg om vrijwel alle vuildeeltjes te verwijderen. Het apparaat zorgt voor een effectieve zuivering van doffe huid en voorkomt de schadelijke verouderingseffecten als gevolg van vervuiling. Philips VisaPure Anti-Pollution beschikt over een nieuwe vuilbestrijdende reinigingsborstelkop met zijdezachte borstels en een houtskoolspons in het midden, die samen zelfs de kleinste vuildeeltjes uit de poriën weten te verwijderen. De houtskoolspons, is gemaakt van bamboe en werkt als een magneet door aan de huid vastgekoekt vuil en vet aan te trekken en te absorberen. Hierdoor reinigt het apparaat tot elf keer effectiever dan met de hand. Ondanks een druk stadslevens kunnen vrouwen hiermee toch een frisse en stralende teint behouden.

2. Verstevigend en liftend effect

Met het massageopzetkopje kan je het gelaat een revitaliserende massage geven. Dit zorgt voor een ontspannen en stralend glanzende huid. Het opzetstukje is ontwikkeld in samenwerking met Japanse massage-experts. Het stimuleert de doorbloeding van de huid en zorgt voor een verstevigend en liftend effect. Een vermoeide, uitgezakte huid herstelt hierdoor en krijgt weer een gezonde, stralende teint.

3. Verkwikte huid

Met de Fresh Skin-opzetkop, krijgt de vermoeide huid onmiddellijk een injectie aan frisheid. Het koude keramische oppervlak koelt een gestreste huid meteen af. De trilbewegingen bootsen het kloppen op de huid na, een techniek die je aan het einde van een professionele gezichtsbehandeling zou krijgen. Hierdoor beschikken vrouwen over een drie-in-één gezichtsverzorgingsapparaat voor een professionele huidverzorging thuis die de schadelijke effecten van het snelle leven in de stad effectief tegengaat.

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHIA) is een toonaangevende in de ontwikkeling van technologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gehele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruikt van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten en patiënten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en gezondheids-toepassingen. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. Met wereldwijd circa 74.000 medewerkers en verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen brachten de activiteiten op het gebied van gezondheidstechnologie in 2017 een omzet van 17,8 miljard euro voort. Voor nieuws over Philips kunt u terecht op www.philips.be.