Philips Service & Repair
Producten

Philips  Service en Reparatie

Heeft u een probleem met uw Philips product? Wij helpen u graag met het vinden van een oplossing. Mocht u de oplossing hier niet vinden of is uw Philips apparaat defect, dan kunt u direct een reparatie inplannen bij een van onze geautoriseerde service centra.

 

Wij hebben problemen en oplossingen op een rijtje gezet voor onder andere onze Saeco, Senseo, Sonicare, Airfloss, AVENT, keuken apparatuur, huishoudelijke apparatuur, huidverzorging en nog veel meer!

24/7 Philips zelfservice bij vragen of problemen

Vind makkelijk en snel hulp voor uw huishoudelijke artikelen, koffiezetapparaat, tandenborstel en producten voor persoonlijke verzorging en moeder en kind.

Philips TV  probleemoplossingen

Heeft u een probleem met uw Philips TV? Gebruik deze TV oplossingsgids om een snelle oplossing te vinden.

Ondersteunde  Philips merken:

Philips  reparatie status

 

Ons geautoriseerd Philips service center houdt u graag op de hoogte van de reparatie status van uw product.

Philips  garantievoorwaarden


Alle Philips apparaten zijn ontwikkeld en gefabriceerd naar de hoogst mogelijke kwaliteitseisen. Als u problemen ondervindt bij het installeren of het gebruik van uw apparaat, raden wij aan om eerst de handleiding te raadplegen. Mocht er ongelukkigerwijs nog iets fout gaan met dit apparaat, dan garandeert Philips een kosteloze herstelling (of vervanging) conform de Philips garantievoorwaarden. De garantie start op de dag van de aankoop van het product bij een geautoriseerde handelaar.

Philips service en reparatie
veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn product laten repareren?

 

Indien uw product defect is, kunt u hier zelf uw reparatie inboeken. Wij kunnen u ook altijd helpen, neem daarvoor even contact met ons op. Onze contactgegevens vindt u hier. U kunt ook naar de winkel gaan waar u uw product heeft gekocht.

Lees meerSluiten

Mijn product vertoont een defect maar valt buiten de garantie. Wat kan ik doen?


Indien u een product heeft dat buiten de garantieperiode een defect vertoont, kunt u hier zelf uw reparatie inboeken. Verzendkosten en onderzoekskosten worden in rekening gebracht. U ontvangt een offerte waarna u de keuze kunt maken of u de reparatie wilt afronden. Heeft u nog vragen, dan helpen wij u graag verder. Onze contactgegevens vindt u hier.

Lees meerSluiten

Hoe kan ik achterhalen of mijn product nog binnen de garantie valt?


Philips biedt op alle Philips producten twee jaar volledige garantie. Om uw garantie te bepalen is uw aankoopbewijs ten alle tijden leidend. Indien u niet in het bezit bent van uw aankoopbewijs hanteert Philips de garantieperiode op basis van de productiedatum van uw product.

Lees meerSluiten