0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

     

     

    verlopen

      Hoe ontvangt u de cashback of gratis Senseo® of Douwe Egberts koffie?

      Wilt u deelnemen aan deze actie? Het enige wat dan u hoeft te doen is het volgen van de onderstaande stappen.

       
      • Koop uw actieproduct*
        Koop het product bij een van de deelnemende winkels
      • Schrijf u in voor de actie

          Selecteer hiervoor ‘inschrijven’

      • Voer uw gegevens in

          Houd uw streepjescode en aankoopbewijs alvast bij de hand

      • Ontvang uw keuze

          We streven ernaar uw inzending binnen 8 weken na goedkeuring van uw documenten afgehandeld te hebben.

       

      Inschrijven voor de cashback

       

      Inschrijven voor de waardebonnen

       

      Deze actie geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan in Belgie en Groot Hertogdom Luxemburg in de periode van 24 oktober 2016 t/m 2 januari 2017.
      Volledige inschrijvingen dienen uiterlijk 16 januari 2017 in ons bezit te zijn.
      Lees de complete actievoorwaarden.

       

      Registratie voor de actie op de SENSEO® Switch (waardebonnen t.w.v. 30 euro voor gratis SENSEO® of Douwe Egberts koffie) is verlengd. U kunt zich voor de SENSEO ® Switch actie registreren tot 16 maart 2017.Aanvragen die na deze datum worden gedaan, worden niet aanvaard.

      Koop hier uw deelnemend actieproduct

      waardebonnen voor gratis SENSEO® koffie t.w.v. €60,- OF €40,- cashback

      waardebonnen voor gratis SENSEO® koffie t.w.v. €30,- OF €20,- cashback

      waardebonnen voor gratis SENSEO® of Douwe Egberts koffie t.w.v. €30,-

      Liever per post?

      Wilt u de documenten per post versturen? Volg dan deze stappen:

       

      • Schrijf u in via de button 'Inschrijven' en ontvang een bevestigingsmail
      • Print de bevestigingsmail en stuur deze samen met een kopie van uw aankoopbewijs en streepjescode naar onderstaand adres:

       

      Philips Personal Health

      Postbus 81

      3900 Overpelt

      België

       

      Bij het per post versturen van de benodigde documenten, wordt de officiële verzenddatum aangegeven door de poststempel. Onvolledige en onvoldoende gefrankeerde inzendingen worden niet geaccepteerd. U dient tevens rekening te houden met een langere verwerkingstijd.

      Contact

      Heeft u nog vragen over deze actie?

       

      Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Deze is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00–20.00 en zaterdag van 9.00–18.00:

       

      • Telefoon België 027 007 260 (lokaal tarief)
      • Telefoon Luxemburg: 24871095 (lokaal tarief)
      • E-mail
      • Chat

      You are about to visit a Philips global content page

      Continue

      U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.