NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Avent-babyfoon piept

    Gepubliceerd op 17 augustus 2023
    Het kan gebeuren dat de ouderunit van je Philips Avent-babyfoon piept. Ontdek hoe je zelf het probleem kunt verhelpen.
    Wanneer de babyunit is uitgeschakeld, piept de ouderunit eenmaal en wordt de afbeelding 'geen bereik' weergegeven. Controleer of de babyunit is ingeschakeld.
    Als de verbinding tussen de units is verbroken, gaat het lampje rood branden. De ouderunit piept elke 20 seconden drie keer en de afbeelding 'geen bereik' verschijnt op het display. Probeer een andere locatie of verklein de afstand tussen de babyunit en ouderunit. Het duurt maximaal 10 seconden voordat de verbinding tussen de units is hersteld.
    De verbinding met de Philips Avent-babyfoon is verbroken
    Als de accu van de ouderunit bijna leeg is, piept de ouderunit elke 20 seconden. Laad de batterij van de ouderunit op. Wanneer je de ouderunit 3 uur oplaadt, kunt je deze circa 10 uur snoerloos gebruiken.
    De batterij van de ouderunit is bijna leeg
    Opmerking: Deze situatie is van toepassing op de volgende modellen Philips Avent-babyfoon: SCD630, SCD831, SCD833, SCD835, SCD841, SCD843, SCD845, SCD881, SCD882, SCD891, SCD892.
    De ouderunit piept elke 20 seconden twee keer wanneer de babyunit de gekozen maximum- of minimumtemperatuur bereikt. De ouderunit toont de temperatuur als deze is overschreden. Ga naar de temperatuurinstellingen om de maximale en minimale temperatuur te wijzigen of het temperatuuralarm uit te schakelen. Als hiermee het probleem niet is opgelost, kun je contact met ons opnemen voor meer hulp.
    De babyunit geeft een temperatuuralarm
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.