NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips SmartPro Compact-robot schakelt niet in

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben:

    Oplossing: Laad de accu op. Gedetailleerde instructies zijn te vinden in het artikel 'De Smartpro Compact opladen'.

    Oplossing: Zorg dat de aan-uitschakelaar aan de zijkant van de robot is ingeschakeld' ('I') en dat de robot is aangesloten op de oplader of het docking station. Na enkele seconden gaat een oplaadlampje branden op de aan-uitschakelaar op de bovenkant van de robot als de verbinding is geslaagd.

    Oplossing: De robot werkt niet op netspanning. De robot werkt alleen op de accu. Koppel de adapter daarom altijd los van de robot en het stopcontact voordat u de robot gaat gebruiken.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.