NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    De koffie uit mijn Philips-koffiezetapparaat is niet sterk genoeg

    Gepubliceerd op 01 February 2024
    Als u merkt dat de koffie uit uw Philips-koffiezetapparaat niet sterk genoeg is, volgt u onderstaande tips voor het oplossen van dit probleem. 

    De hoeveelheid gemalen koffie in het filter is van invloed op de koffiesterkte. In het algemeen is 1 afgestreken koffielepel voldoende voor 1 kleine kop koffie. Afhankelijk van uw voorkeur kunt u minder gemalen koffie gebruiken voor een mildere smaak en meer gemalen koffie voor een sterkere smaak.

    Bij sommige Philips-koffiezetapparaten kunt u de instellingen voor de koffiesterkte aanpassen. Volg de onderstaande stappen:
    1. Controleer of de koffiebonenbak genoeg bonen bevat voor de hoeveelheid koffie die u wilt zetten en controleer of de juiste koffiebonenbak is geselecteerd.
    2. Pas de grofheid aan. Voor sterkere koffie selecteert u een fijnere maling met de maalsterkteknop.
    3. Druk op de knop voor de sterkte-instelling en draai aan de knop om de gewenste koffiesterkte te kiezen: mild (1 boon), normaal (2 bonen) of sterk (3 bonen).
    4. Pas de hoeveelheid water in het reservoir aan. Door het aantal kopjes te kiezen, bepaalt u het aantal koffiebonen dat wordt gemalen.
    5. Zorg dat de voormaalfunctie niet is geselecteerd.
    6. Wanneer u voorgemalen koffie gebruikt, raden wij u het volgende aan:
      • Voor koffie van normale sterkte hebt u één maatlepel (circa 4-5 gram) per kopje (125 ml) nodig. De knop voor de sterkte-instelling en de maalgraadknop werken niet als u de functie voor voorgemalen koffie hebt geselecteerd. 2)
      • Maak de koffie sterker door de hoeveelheid voorgemalen koffie te verhogen, de hoeveelheid water te verlagen of door koffie van een sterkere maling of met een sterkere smaak te gebruiken.
    Sterkte-instellingen van Philips Grind & Brew
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.