NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn SENSEO® zet minder koffie dan voorheen

    Gepubliceerd op 14 November 2023
    Als de SENSEO® plotseling minder koffie gaat produceren dan voorheen, gaat u naar deel A. Als u merkt dat de hoeveelheid koffie die uw SENSEO produceert geleidelijk afneemt, gaat u naar deel B.
    Onjuiste instellingen
    Sommige SENSEO® modellen zijn uitgerust met verschillende instellingen voor koffievolume (zie afbeelding). Controleer de instellingen van het apparaat. Als het apparaat is ingesteld op minder koffie, wijzigt u de instellingen aan de hand van de instructies in de gebruikershandleiding.

    Als u de SENSEO® na lange tijd gebruikt
    , kan er wat lucht in de machine zitten. Hierdoor kan de hoeveelheid koffie afnemen. U kunt dit probleem oplossen door de machine te spoelen. Vul het waterreservoir en zet een kop koffie zonder pads. 
    Instellingen koffiehoeveelheid voor SENSEO
    Padhouder is verstopt
    De padhouder van uw SENSEO® koffiezetapparaat is mogelijk verstopt. Probeer een andere padhouder die is meegeleverd met uw apparaat. Als het probleem hiermee is opgelost, maakt u de padhouder schoon met een borstel (zie afbeelding) of in de vaatwasmachine. Als het probleem na reiniging niet is opgelost, kunt u een nieuwe padhouder kopen in onze onlineshop.

    Kalkaanslag
    Ontkalk uw SENSEO® koffiemachine ten minste eens per drie maanden om uw machine vrij te houden van kalkaanslag. Gedetailleerde instructies voor het ontkalken vindt u in de gebruiksaanwijzing of op onze ontkalkingspagina

    Als geen van deze stappen het probleem verhelpt, kunt u met ons contact opnemen voor verdere assistentie.
    SENSEO-padhouder reinigen
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.